it's gonna be a good year, right?

Sorgligt men sant, dags att säga hejdå till ett hejdundrandes bra år!
Har träffat så många nya människor det här året som var och en har varit en del av mitt underbara år!
Sommaren 08 var helt otrolig och jag tvivlar på att jag någonsin kommer att ha det så bra igen, & det måste jag
tacka caroline, matilda & isabelle för. Vi har haft en helt galet skön sommar och jag iallafall hoppas på något liknande under 09! Mycket har ändrats genom året, jag menar aldrig trodde jag att en klass på 30 personer skulle betyda så mycket för mig. När jag gick ut Frejaskolan den 12 juni älskade jag alla dom 30 personerna & det finns ingenting jag saknar så mycket som den klassen... jag trodde aldrig att det skulle vara så. Sen kom ju det här med gymnasiet, thomasgymnasiet var ju det som skulle ta mig vidare i livet, som skulle ge mig den utbildning jag behövde för att kunna bli något stort... trodde jag, men ännu en gång hade jag fel. Blev "den där nya" i spme1 på wendela hebbe istället, 
vilket inte var så roligt alla gånger. men nu känner jag att mitt val att byta skola var sooo worth it. Chansen är ganska stor att en ny klass om 3 år, kommer att betyda så galet mycket för mig igen.. Den som väntar får se... 

Årets bästa händelse? utan tvekan resan till Åland, för mig var det inte bara årets bästa händelse utan det var något mycket, mycket större. Någonting hände under den resan, vet inte vad.. Kanske var det så att vi växte och blev starkare. 
(Låter klyschigt, men är kanske sant) 

Men nu är det 2009 som gäller och jag hoppas och tror att det här året blir fabulous!
Inleder året med flickorna från gnesta och det kan inte bli annat än bra!
Blir nog inget bloggande imorgon, så jag önskar er alla ett gott nytt år, så ses vi nästa år ( höhö, vitsigt)

lots of love / fridelinen


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hoppas du får ett kanonår det skall man ha när man blir sjutton år.

2008-12-31 @ 11:32:21
Postat av: fridelinen

jag tror det blir toppen, glöm inte att ringa mig vid tolv <3 lovelovelove

2008-12-31 @ 15:30:11
URL: http://fridelinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år! :)

2008-12-31 @ 15:34:14
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0