jag var bara inte gjord för dessa dar



Tänkte börja blogga igen då, kanske kan vara roligt.
                                      Och sen kanske Jytte är snäll och fixar bloggdesignen, om jag har tur, :)

Nej som sagt, var inte gjord för dessa dagar. Sjuk sedan i tisdags, feber och trött. Men nu är jag fit for fight igen och det är dags att pallra sig till morgondagens enda lektion. Känns ju riktigt härligt, luciafirande på morgonen. Kommer bli superfint, ska vinka åt Jonna som ska tralla runt där, toppen! Sen drar jag upp till huvudstaden med mina små löss och ska leta nyårsklänning. Sen blir det kanske idolfinal, fast jag är sjukt sugen på att lalla runt i snön!
får väl se vad
det blir!

När jag får tid och lust att slösa lite pengar så ska jag köpa mig ett par converse!  det blir nog inte dom rosa med paljetter men dom är ju grymt tufffa! ska köpa mig dom vita tror jag allt. :) ser kanske inte så fina ut på bild, men jag gillar't! dom har tunnare sula än dom vanliga converse. Nu ska jag och rasmus gå och sova, lyssna på ljudbok. Känns lite old men det får funka när tv:n är snodd!
 love

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0