julen var här....



Julen 2008 drar mot sitt slut.
Vaknade upp halv åtta imorse med lillebror&lillesyster, det blev lite julgodis & tjuvkik på julklappar och sånt.
Sen vaknade resten av familjen till liv och då blev det som varje julaftonsmorgon... "tomten är far till alla barn"
Filmen är helt hysterisk, PÅ ALLA SÄTT. rolig, överdriven, knasig... hysterisk helt enkelt!
Sen blev det tomtegröt och mysfrulle, mer titt på julklappar, fixa i ordning sig and so on.

DET BÖRJADE SNÖA.
världens bästa julklapp, mums!

Sen var det helt plötsligt dags för julmiddag, har aldrig sett så mycket mat!
...... eller inte sedan förra året iallafall.
Kanske tycker ni att det är knasigt att äta mat klockan 2, jag vet ju inte hur ni gör.
anyway. sen vare kalle anka vid 3 & efter det utdelning av yoels julklappar.
I sommar blire tripp till kolmården med yoel&elina, & det är såå najs.
 Yoel skulle sedan upp till elina för att äta ännu mer mat och fira ännu mer jul. Så vi fortsatte julklappsutdelningen
som höll på i ca 2 timmar. åh jag är så glad. det var najs som fan!

- digitalkamera
- MP4
- mamma mia soundtrack
- body lotion
- pyamas
- nagellack
- necessär
- drömtydningbok
- godis
och massa småsaker.


LOOOOOOOOOOOOVE IT.
jag vet att det här blogginlägget suger.... och sen, och sen.
Men jag skiter i det nu, för min julafton var bäst.
aldrig ska jag fira  jul någon annanstans än hemma, aldrig ska jag fira jul med andra än min familj.
varje jul påminns jag om varför julen är så bra.
& du kan aldrig gissa vad.
för det är inte maten, kalle anka, julklapparna, godiset, granen.... näe,
det är familjen. jag vet inte, det bara är som bäst just nu.

godnattt!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

2008-12-25 @ 17:35:18
URL: http://laxne.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Du är bara så naajjs

2008-12-25 @ 17:36:16
URL: http://laxne.blogg.se/
Postat av: thilda

nice julklappar :D

2008-12-25 @ 22:34:04
URL: http://thildss.blogg.se/
Postat av: fridelinen

det var suuuuupernajs. (Y) :)

2008-12-26 @ 15:49:35
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0