money must be funny

                            
   

Var med flickorna i gnesta igår.
Började med att äta på korvkurres med matilda, mätta&belåtna gick vi därifrån
men kom snabbt på att jag glömt min plånbok, så vi traskade tillbaka in för att få reda på att min plånbok
blivit snodd & dessutom satt dom som tagit den nu och praktiskt taget käkade upp mina pengar som nu var i form
utav hamburgare, mosbricka & julmust... eller vad det nu var. Han som jobbade där berättade att när dom kommit in första gången hade de knappt några pengar, bara en tjuga så de fick dela på en mosbricka. Sedan gick dom därifrån lite efter oss och kom sedan tillbaka in igen och hade helt plötsligt mer pengar.
& visst jag gav dom tillfälle till att sno mina pengar, (som pappa säger) men ändå! man tar inte andras pengar!
matilda och jag försökte leta efter dom sen, för vi kom på att vi skulle säga att de kunde behålla pengarna om jag bara fick tillbaka kortet, det är ju trots allt viktogast. de kommer ändå inte åt kortet! men nej, dom hade flytt "stan".

Ihjälfrusna gick vi hem till caroline och kollade på One tree hill, sen gick vi hem till bellen för att fortsätta kolla där.
mysig kväll med flickorna avslutades hemma hos matilda där jag&hon skojade på datan & sedan somnade till en norsk B-film på tv.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Nej!

Man tar inte andras pengar , men du får väl tänka så att nu blev dom mätta iaf det behövde dom nog.



Kram

2008-12-29 @ 16:07:22
URL: http://laxne.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0