I'm dreaming of a white christmas

                                 

Jullov idag och jag sitter fortfarande och jobbar med min historiauppgift, känns lite halvtrist!
Men snart är det klart! Har haft en riktig trevlig dag iallafall. Började med julspel, sång & dans i aulan.
sjukt najs, när vi kom ut blev jag tokglad när det snöade! tänkte att det kanske ändå skulle bli snö till jul,
sen tittade jag lite närmare och såg den lilla snökanonen som stod och spottade vit låtsassnö, hoppet om en vit jul skönk till botten igen. Sen var det fika i klassrummet och det blev lite av en flopp, men det funkade. :D

Sen traskade jag ner och mötte upp my lovely småsyskon. Vi traskade runt och handlade kläder och lyssnade till en skrikande kvinna som sjöng jullåtar.... nej nu ska jag inte vara elak, det var faktiskt inte dåligt. hon var duktig, credit till henne! (som iallafall försöker skapa julstämning i vårt gröna december) Köpte förresten en nyyy nyårsklänning, japp. den förra ville jag ju bara spy på. När den kom fram i ljuset var det ett mycket dåligt köp av mig. Så på bilden ser ni ytterst lite av den nya. den är en goding iallafall!

Nu ska jag langa iväg ett mail till till telgekampsport så att jag&josephine kan börja på den där kickboxningen i januari!

hej hopp!


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0