....wednesday break my heart.

Dagen började helt okej.. en halvflummig spanskalektion med en
oteknisk lärare, gröna pepparkakor och äcklig julmust.
Sen toppades humöret med slutbetyg i Naturkunskap A, & JAG FIXXADE VG! var osäkert om jag skulle få G / VG.
Men på grund utav mitt senaste arbete så klarade jag VG. Det gjorde min dag, blev dödsglad!
Nu var det bara ett provresultat kvar, samhällskunskap. Hade prov igår så vi skulle få tillbaka det idag.
Men det kändes helt lugnt, var så stolt yesterday, hade verkligen gjort topp på mitt prov och allt kändes kanon!
Kändes verkligen som att jag förbättrat mig sen förra provet.
Så efter lunch visade SAM-JANNE statistik på hur mycket vi förbättrats från förra provet, och hela 9 personer hade nått
MVG. en liten gnutta hopp om att jag kanske, kanske var en av dom 9, hoppades så mycket att jag faktiskt trodde på det.
Sedan kollade vi på en film om Paulo Roberto som ung, Stockholms farligaste ungdom på den tiden!
Sen var det my time, skulle gå ut och prata med Janne om provet.
Janne börjar bläddra i papprena och jag ser allt från G till MVG bläddra förbi. Så tar han upp mitt papper:
"så Frida, *hummar lite grann* du fick... G+" ......... Inga tankar, tystnad....
hmf, besviken var det ja.

Sedan var det bara att promenixa till tåget, just as dissepointed as before.
Tur att det finns folk på ett ruttet tåg som får en på bättre humör!
Idag var det Cim! ojoj, jag är glad att han fick mig att skratta.
När jag kom hem låg skolkatalogen och simmade i brevlådan, den gjorde min dag en smula bättre också!

Nu ska jag ladda en tvättmaskin innan pappsen kommer hem!
LOVE / fridelinen

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Var inte så besviken det var ju nära VG.

Du fixar det under nästa termin.



Bra att du hann ner i tvättstugan före det jag kom hem.



Love You

2008-12-17 @ 20:19:29
URL: http://laxne.blogg.se/
Postat av: fridelinen

du är en bra peppar-pappa.

lovetoyou!

2008-12-17 @ 21:58:24
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0