where ar those happy days


Så najs resa! i sommar blire åland 09.

Ledig idag då, fett najs! & imorgon äre avslutning och sen ska jag strosa runt i södertälje med min kära lillebror & lillesyster. Idag vaknade jag halv tolv och sen gjorde jag mamma lite glad & städade kylen. Dundrat massa musik i mitt stora, gula hus har jag gjort... Julmusik, håkan hellström, mika, lite allt möjligt. Men det som mest spelades
var nog faktiskt låtarna ur mamma mia filmen. loveit! vill verkligen ha skivan med låtarna, mums säger jag bara!
GOOD FEELING LÅTAR FRÅN EN MYCKET GOOD FEELING MOVIE.

Är skitsugen på att dra till Åland imorgon eftersom att DJ HAGGE anordnade the biggest partey evvvaaah. haha, nejmen det skulle va asnajs! Synd bara att vi inte hinner dit, tråkigt som fan faktiskt. Menmen, inte deppar jag för det inte.
Mamma kom nyss och piggade upp mig med en coca cola (till skillnad från becks så får jag faktiskt dricka det, höhö)
Precis just nu kom jag också att tänka på att idag är det den stora dagen! Jag och josephine ska anmäla oss till kickboxning, zååå kooolt. om kvinnan inte bangar sååå!

6 Dagar kvar till jualfton, 6 dagar?! helt stört, det går så sjukt fort. Öppnade nyss lucka 18 på chokladkalendern.... ja precis, chokladkalender. sooo childish! men det är ju gott.

Nu ska jag ta tag i pluggandet, sista arbetet för den här terminen. Ska skriva en historiauppsats om Bönderna och Dackefejden under Gustav Vasas styre (Y) något snille, kom & hjälp mig

Kommentarer
Postat av: Farbror Janne

Hoppsan jag ser dig. Är inte du för stor för bollhavet. ;-)

2008-12-19 @ 19:07:03
Postat av: fridelinen

bollhavet blir man aldrig för stor för! :D

2008-12-19 @ 19:15:51
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0