bloggtorkan är på väg

Min käre ooovän bloggtorkan är på väg, han hälsar på lite titt som tätt, helt utan förvarning..
Men nu känner jag faktiskt att han är på väg..... SOS, rescue me!

Torsdag idag och imorgon är det helg och det är så galet skönt.. skoltimmarna den här veckan har nog sammanlagt motsvarat ungefär en normal skoldag.. villket betyder att vi haft en otroligt skön vecka med många håltimmar.
Anledningen till det är att vår mattelärare ligger hemma och spyr som en gris, och det kan vi tacka japanerna för (och ja, jag sa TACKA) för det är lite av en fröjd att inte ha henne i skolan..
även om jag verkligen behöver matten. Men allt man behöver är inte alltid roligt.. nej usch, allt man behöver är VERKLIGEN inte roligt.
 
Just nu vill jag hoppa fram till Lördag, känns som att det blir toppen.. Först blir det fest ute hos adam för att sen fortsätta till Stoffes 18 års fest, tror att det är så planerna ser ut. + att jag nog ska försöka tillbringa dagen med tjejerna i gnesta.. Det ska ju bli sommarvärme så vi kanske dyker ner i glassboxen på jakt efter sommarglassen 09, går ut i solen och myser.... mmm, det är nog vad jag vill ja.
 
Nu ska jag ta tag i pluggandet ett tag för att sen ta en dusch och en tupplur för att sen orka upp och plugga igen. 

BE PROUD
/ fridelinen 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen! Det är ju jätttte kuuul och läsa dina små underfundigheter. Om du slutar blir jag jättte leeedsen... snyfft Mamma

2009-04-23 @ 20:20:16
Postat av: fridelinen

haha, söt du är mammsi.. fortsätter för din skull ;)<3

2009-04-23 @ 21:10:27
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0