inatt finns ingen väg tillbaks, ingen alls

Igår åkte jag bil... eller vänta, igår KÖRDE jag bil.
& ja det är helt sant, jag hade båda händerna på ratten och foten på gasen - AKTA DIG RALLY KALLE!

Ja, min bilkörningsdebut ägde rum igår, daddycool är namnet på mannen som fick äran att närvara vid detta storslagna tillfälle. Han har nu lärt mig allt han kan (hehehe) vilket började med var gasen och bromsen satt.... men vänta nu, det finns ju tre pedaler?!?!?!?! (Vid det här laget var jag riktigt förvirrad) det här med bilar var inte riktigt min grej, men när jag fått grepp om att det var kopplingen, då var det bara att tuta och köra!
Jag klarade mig riktigt bra, en naturbegåvning enligt pappa.. hostenligtmighost.
Men han sa faktiskt att jag var bra, stolt!

full fart framåt
/ RALLY FRIDA



Kommentarer
Postat av: vrrevikk;D

hahah bra där frida:D hah cooolt jag hade också min körabil- debut ,i förrgår tror jag att det var;d hha fett läskigt ibörjan ju!?

2009-04-17 @ 09:55:00
Postat av: fridelinen

ja, superscary i början! mendet gick la fintfint! :D

2009-04-17 @ 10:35:00
URL: http://fridelinenblogg.se
Postat av: Pappsen

Lärt dig allt han kan va?????



Jag kan backa och växla också men sen är det bara att köra upp.

2009-04-18 @ 13:21:11
Postat av: fridelinen

att kunna backa är överskattat!

2009-04-18 @ 13:59:47
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0