jag är en bloggdödare

Tragiskt men sant, många döda bloggar har jag på mitt samvete... ajajaj,
får ju lite ryck och återupplivar dom ibland, här är ett av dom rycken... vi kan kalla det påskrycket?

Har egentligen ingen bra anledning till att bloggen varit inaktiv, det är ju inte det att jag inte haft saker att skriva om, och anledningen är heller inte att jag inte hunnit med... jag har bara inte haft lust. så vi börjar med bilder, så får ni se själva var jag har flängt runt under min downperiod..
       

             

Alla mina vänner har haft påsklov vilket var tråkigt som satan eftersom jag satt i skolan och dog lite grann.. Men nu börjar mitt lov och det känns galet härligt, ser ut att bli en riktigt bra början på det! Påskhelgen tillbringas med familjen och melina, som jag är totalt kär i. Idag sov hon i mitt knä och jag vaggade in henne till min fina stämma som klingade ut i många av Håkan Hellströms låtar, hon älskade det.. det syntes. hehehehe

På måndag äre grillning i järna med massa skönt people, massor av klasskamrater, och alla deras galna vänner. Det ska bli riktigt kul, bilder langas upp här under den kommande veckan.
Nu sitter jag med full volym i högtalarna med bra musik  som caroline har skickat..
Märkte nu att jag inte tagit av mig skorna sen jag var ute och köpte glass.. ska smita och ta av mig dom,

HA EN KUNGLIGT BRA PÅSK MINA VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: JYTTE

SV: Men tackar :D Jag har samma kamera som Joanna, en nikon nånting :P JAAA och jag är taggad ;D

2009-04-10 @ 16:09:55
URL: http://jytte.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-04-10 @ 16:13:59
URL: http://memie.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0