jag kan inte tro att jag fortfarande lever.

En minst lika underbar dag som igår,
här kommer belöningen för oss som klarat allt det som de andra inte gjorde.
jag ger dig en klapp på axeln genom skärmen för jag vet att du också gjort något bra..
så ut i solen och njut nu.... fast läs klart min blogg först.

Jag och lillesyster.. känns som att jag kan börja nämna henne vid namn nu, Lisa heter hon, även kallas lillis (av mig)
Vi var ute och sprang även idag, vi slängde i oss lite frulle och sen spurtade vi iväg. Det var så mysigt, alla sommargäster rullade in med sina bilar, de var ute och promenerade, hälsade glatt.. det var en fin springtur. och som vanligt stannar vi på andra sidan sjön och har det gott och njuter av livet.. hehe, poetiskt. Men det blev inget bad idag, men knäppte lite bilder med lisas mobil... ibland är jag skaaaapligt nöjd med att bo på landet. för ja.... visst har jag det fint ändå...





Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0