kompis det går bra nu

Det är måndag och jag är inte det minsta ledsen för det, det enda som kan trycka ner mitt goda humör är den där satans historiauppsatsen och svenska/samhällinlämningen.. men vafan, vem orkar tänka på det nu. Gör det du så ägnar jag mig åt att vara glaaaaad istället.
Mina anledningar till att vara glad är denna otroligt sköna vecka, den enda hela dag jag gick den här veckan har jag redan genomlidit.. Annars slutar jag som senast klockan 12, vad sägs om det? - AAAASNAJS
Är lite glad också över att mamma köpte nya nagellack åt mig idag, jättefina! Ett knallrosa/barbierosa/skrikrosa/grynetrosa... ja kalla det vad ni vill och sedan ett typ aprikosfärgat som jag även har målat på naglarna nu. Det var dock lite svårmålat och tunt, men det blev fint.

Ikväll bjuds det på fruktsallad a lá moooi, sen ska jag gå och lägga mig under täcket och kolla på en riktig tjejfilm, tummen upp för RAISE YOUR VOICE och i huvudrollen ser vi..... (trumvirvel) HILARY DUFF...... ovanligt att se henne i en tjejfilm.


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0