lev livet varje minut



Onsdag, borde varit en skön dag men den kändes bara onödig och den här otroligt sköna veckan får mig bara ännu mer att hata den hemskahemska torsdagen.. plus att jag tror att det är beep-test på idrotten imorgon.

Blev en bild på min lillesyster bara för att jag ibland glömmer bort att hon är sådär underbar ni vet, men ibland kommer jag på det igen.. som nu, hon är ju faktiskt satans bra. jag har världens bästa lillesyster, jappjapp.

Nu ska jag gå och ta en låång dusch och njuta av varmvattnet medans det finns något.. man vet aldrig när det försvinner i det här huset, i laxne kan aaaallt hända.

STAY ALIVE
/ fridelinen

Kommentarer
Postat av: Gulligt skrivet om lillsyrran

2009-04-23 @ 19:45:21

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0