torsdag men ändå fredag

känns som fredag, sista skoldagen tralalalaaaa...

Sitter och har historia men har ingenting att göra eftersom jag redan är klar med mitt arbete om imperialismen i JÄVLA Indien, och det ska bli satans skönt att skicka in uppsatsen och bli av med den.. Nu är det bara thailands statsskick kvar.
Så galet glad är jag hela tiden, så himla sköönt.. Vaknade imorse med humöret på topp precis som alla andra dagar den senaste tiden, ingenting kan trycka ner mitt dåliga humör nu.. det enda jag önskar nu är lite soligare väder.
Ikväll ska jag åka till Nyköping med tjejerna, sen möter vi upp matilda adelborg och fortsätter vidare med henne.. Kände mig inte pepp på nyköping igår men det blir bra det där!
 
MITT GODA JÄVLA HUMÖR, åååh.... muuuums

don't worry, be happy
/fridelinen

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0