friday night

Slut på två veckors jobb, bara en vecka kvar. Och jag vet inte vad Svante håller på med, försöker trycka ner mig i skorna och sänka mitt självförtroende tror jag. Första morgonen när han kommer ut och ska käka frukost såg dialogen ut såhär:
Svante: Frida, det var ett fint namn.. & Vad vacker du är.
Jag: Jasådu, tack..
Svante: Fast du har en glugg mellan tänderna, alla har ju sina skavanker. 
Nej men vad säger du? den där gluggen mellan framtänderna måste jag missat, tack för upplysningen!
Andra morgonen såg tog dialogen en annan vändning:

Svante:
Frida, det var ett fint namn.. & Vad vacker du är.
Jag: Jasådu, tack..
Svante: Fast du är lite julbent..
Thanks I guess?!?! haha





Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0