goodnight

Sådärja, inte det minsta pigg, inte det minsta piggare.. Sova kunde jag inte heller förut, toppen frida.
Så vad drar vi för slutsats av det här - en trött frida i skolan imorgon, eftersom att jag inte kan sova bra på nätterna längre. Vet inte vad som pågår i min skalle, alltid så himla galna drömmar som får mig att sova dåligt.. Inga mardrömmar, bara massamassa drömmande konstant hela natten, om helt konstiga grejer.

Men ett försök måste man ju ge det, så kom igen nu john blund.. jag vill ha besök av dig inatt....
HAHAH, det där låter ju fel. men jaja.




Kommentarer
Postat av: thilda

haha åh vilken lite dräggelkorv xD fan va söt!

2009-08-27 @ 19:22:49
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0