we're going down , down..

Sitter och partar loss med syskonen och lilla Melina, Mora Träsk dunkar på högsta volym.
Ska snart ner och duscha och göra mig i ordning, sen kommer Yoel och Elina.. Runt 4 tiden åker jag ner till Gnesta och träffar caroline, matilda, isabelle & viktoria. Ska bli riktigt kul att träffa dom eftersom att det känns som att vi nästan aldrig träffas längre, vilket säkert inte stämmer.. Men när man brukar träffas typ varje dag i två månader så blir varannan helg ganska lite. På kvällen drar vi iallafall ut till Adam på kräftskiva vilket kommer bli toppen med tanke på hur kul det var förra året.

Nu ska jag kila, men innan det tänkte jag bjuda på en gammal bild från en bildmapp jag helst vill glömma, bilderna där är hemska och här är nog den enda ni någonsin får se av den mappen. Nu ska jag springa och duscha innan jag hinner ångra den här bilden.


Kommentarer
Postat av: erika

haha fett söt ju :D

2009-08-29 @ 15:53:42
URL: http://erikajohannesson.blogg.se/
Postat av: kristina

sv: jaaa det blev hårbandet ^^

2009-08-30 @ 00:50:12
URL: http://kristinask.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0