every rose has its thorn

Har precis kommit in från pulkaåkning med rasmus och lisa, vädret är bäst!
I fredags hade vi julavslutning och på kvällen åkte jag till josephine och hade lite mys i hennes lokal.. Där var det lite folk från klassen och sen lite annat blandat, det var supertrevligt! Tog nattbussen hem till caroline och fortsatte natten där med henne, matilda, viktoria, crille och matsson. Humöret var på topp och jag tror att jag vann i snöbollskriget mot viktoria och crille.. eller?... näe.. 

På lördagen skulle jag till eskilstuna med rasmus och lisa men missade bussen från gnesta så pappa kom och hämtade mig och sen drog vi direkt till eskilstuna. Efter lite julklappsinhandling skulle vi ta tåget hem vid 2 men vi kom inte från eskilstuna förrän 5 för att vi satt fast på ett tåg som var trasigt, jag har verkligen alltid tur.
Nu kommer lite bilder från helgen.. - fredagsbilder är tagna från josie






  


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0