kissie

Om man nu känner att man måste läsa kissies blogg eller att man av någon anledning bara ska gå in på den nån gång, gå in på den här då: http://stoppakissienu.blogg.se/ Det är en blogg som startats för att få Kissie att tappa besökare. Bloggen kopierar alla Kissies inlägg så den är identisk med kissies. Som den nolifer jag är så tycker jag att det är rätt kul..

Imorgon kommer en liten tös hit och kommer förmodligen att ta slut på all min energi men också vara anledningen till mitt breda leénde på läpparna.. Pratar såklart om moster fridas egen superstar! Ska tillbringa natten med henne också så bäst att hon sussar sött så att jag får min skönhetssömn.. hehe. Nu ska jag gå och sova för att orka med veckans sista skoldag.
Puss


Gammal bild och fråga mig inte vad jag gör för det vet jag inte.


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0