nu är det slut på gamla tider...

Har startat rehab för mitt beroende nu, det är först nu jag vågat komma ut och berätta om det.. Har fastnat i en ond cirkel, missbrukat detta sedan barnsben.. boven i dramat är Oboy! Men nu har jag en gång för alla bestämt mig, nu räcker det!

Lisa har lovat att stoppa mig om jag vill dricka oboy, fast jag får permission på söndagar under adventsfikat eftersom att jag inte dricker glögg! Jag vet att det varit protester mot det här med avslutet av oboydrickandet, men nu hoppas jag på att få stöd från vänner och familj.. Det här kommer att bli en svår period i mitt liv,
I NEED YOU TO SUPPORT ME!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha! Lycka till Fridan.... för det kan ju verkligen behövas, känner ju till ditt oboy-beroende :)

2009-12-13 @ 13:50:48

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0