why can't this be love

Klappat och klart, slängde upp en ny design. Lisa och jag har suttit och skrattat åt vilken textrad jag skulle trycka in under mitt namn. Nu ska jag dela med mig av förslagen som dök upp: 
- Det här kommer håkan att få fan för!
- Det här ska jag snacka med facket om!
- Finns det andra som heter bull?
- Hörde du inte fritz, gretis gradde!
- Om man har en pillesnopp så skare väl synas att man har en pillesnopp.
- Om man vill åstadkomma nåt i livet får man helt enkelt skita i ungarna.
- Är magen glad så är människan glad.


Allt är taget ur sunes jul, pelle svanslös och svensson svensson.. tre favoriter! Men bestämde mig för en rad om vad livet INTE handlar om, bacon och ost! Mycket poetiskt motto från parodin av janne långben the movie.   

Ska gå och se var jag har tappat orken att plugga, hittar jag den så blir det råplugg.
Glad påsk.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha åh älskar sunes jul!!! Du skulle tagit " Och varför står det H på den där fula getebocken ?"

2009-12-06 @ 19:33:16
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0