wintercold

Antagligen sista inlägget för i år, för man kan ju inte lita på att jag ska blogga imorgon, jag är ju inget praktexempel på en "varje dag bloggare" precis.. Men förvänta er inget höjdarsnack om året, minns knappt nånting ändå..

Igår kom elin och josefin hit och vi åkte pulka, och hej vad det gick! Var ju is överallt, tummen upp för det. Idag mår jag kasst, rösten vill inte hänga med som den ska och jag bara hostar. Vi får hoppas att det blir bättre imorgon, då är det nyår och jag ska umgås med tjejerna i gnesta. Hur otaggad jag än är så är nyårsafton inte en dag som man ligger hemma och kollar på one tree hill på.. men shit vad skönt det skulle vara.




 


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0