fredagkvällen

När Åsa hämtade mig efter skolan kändes det som att allt var som förut, att vi sågs senast igår.
Men nej, så var det inte. Senast vi sågs var i somras, det har gått alldeles för lång tid sen sist.
Har verkligen saknat henne, saknar henne redan fastän hon bara åkte hem för en liten stund sen..
Fredagkvällen såg ut ungefär såhär:
Dagen till ära var det tre rätters middag på menyn, så mätt och belåten blev man allt.
Senare blev det lite spel och tv-tittande och en hel del prat om ålandskryssning vilket låter riktigt bra i mina öron. 
Efter let's dance och prat & skratt var det dags för sängen.
Jag, Lisa & Åsa gick och la oss i mitt rum och kollade på Eva & Adam, blev även en hel del prat. Runt halv ett låg väl allihopa och snarkade.

Idag blev det promenad på isen med pappa, lisa & åsa. <3

   


bästbästbäst är åsa, saknar henne redan.

Nu får vi se vart kvällen tar mig.
love / fridelinen


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är världens sötaste gumman!! Jag saknade er så fort jag rullat iväg med bilen... Känns skitskumt att ses för det känns ju som du skrev att det var igår vi sågs..Men jag hade i alla fall jättekul hos er! så mysigt att umgås igen. Du vet var jag finns, bara ett mobilsamtal bort =) Puss o kram på dig!!

2009-02-21 @ 17:59:28
Postat av: fridelinen

och som jag skrev, du är bäst åsa!

jag hade också¨jättekul och jag lovar, ska komma

till dig någon helg snart.. <3

2009-02-21 @ 18:52:46
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0