hänger i affärer...

Vart ska jag, vart ska jag, vart ska jag gå?
Jag vet allt är stängt, men jag längtar ändå
När blir man, när blir man, när blir man klar?
Jag ringer ibland, men jag får inga svar.
______________________________________________________

Var i Stockholm med tjejerna, bästa shoppingtipsarna bre. Jag kom hem med lite småfina saker ändå,
allt från Gina vilket kanske somliga tycker verkar tråkigt, men inte jag.
Imorgon blir det shopping med mamma i Eskilstuna, kanske inte shopping precis,
men ska köpa ett par skor och en väska tror jag.

Väl hemma var det detta jag plockade upp ur Gina-påsen:
* stentvättade jeans legins
* Blå/vit randig t-shirt
* Korallfärgad t-shirt
* Vitt baslinne
* Svart t-shirt med tryck



MÅSTE TILLÄGGA ATT VÄSKAN SOM TROLIGEN FÖLJER MED MIG HEM IMORGON ÄR EN FRANSVÄSKA,
det gillar du åsa, det vet jag! pusssss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha ha! Det är tur du vet vad jag gillar ... eller inte :) PUSSSS

2009-02-27 @ 19:47:59

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0