blogg under min downperiod

känner verkligen att jag är inne i en downperiod när det gäller bloggandet, poetisk är jag också.. downperiod.
Hur som helst menar jag bara att mina blogg blir bara tråkigare & tråkigare. Känns bara som att jag babblar på om oviktiga saker, som vad jag gjorde igår, vad jag gjort idag och vad jag ska göra imorgon. Helt ointressant. 
need some inspiration. 

Någon gång här i januari äre också dags för mig att bli feta fightern. Börjar på kickboxning under Arto Alahäivälä's vingar. 
(förstår ni nu vad jag menar med att jag blivit poetisk) 
watch your back!

Igår blev det film i tv-soffan hos carran efter vår bio-flopp i Stockholm. Fick iallafall se den omtalade & efterlängtade Twilight... vilket också var en flopp, trodde den skulle vara så myclet bättre. Om det är någon jag hatar så är det sega filmer, & twilight var seg om någon! Även Robert Pattinson var en besvikelse, var är han snygg någonstans?
Låten som han sjunger i filmen är iallafall grym. - let me sign
http://www.youtube.com/watch?v=B-d6dAyvP1Q&feature=related



   
var ute på isen med lillis & zeera idag

Kommentarer
Postat av: Åsa

Din blogg blir inte tråkigare och tråkigare, tvärtom! Jag tycker i alla fall att det är riktigt roligt att läsa om dina bravader... Pussar på dig Fridelin

2009-01-05 @ 18:02:44
Postat av: josephine

MEN SKRIV LITE MER DÅ jag har ingenting att läsa kollar på det här inlägget tretton gånger om dagen typ..ryck upp dig satunge

2009-01-06 @ 12:41:43
URL: http://josieintheskywithdiamonds.blogg.se/
Postat av: viksson

Du är min nya blogg-idol-drottning;D



2009-01-13 @ 11:15:04

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0