all i wanna say is that rhey don't really care about us

Bloggen var det ja, som för övrigt har börjat blivit segt från min sida, jag har absolut ingenting att skriva längre. Det handlar inte om att jag inte gör något, för tro mig, jag gör något nästan varenda dag.. men jag menar, hur intressant kan det vara att sitta och läsa om vad jag gör hela dagarna?

tycker ni? intressant? jaha.. roligt också? ja men då kör vi....

Gårdagen följde inte riktigt min planering men det blev bra iallafall. Igår var jag mest ute i solen hela dagen, solen har ju inte varit framme på år och dar (man blev verkligen bortskämd av det där fina vädret vi hade i ca 2 veckor) men jag tog 40 minuter av min dyrbara tid till att låta fettet dallra fritt när jag sprang på springbandet. Sen åt jag god mat med familjen & tog bussen ner till Gnesta, sen tog benen över och bar mig vidare till matilda där hon och caroline var. Vi kollade lite one tree hill, snackade skit, åt polly m.m. Senare drog jag och caroline till jakob en snabbis för att sedan dra hem och sova. 

Nu sitter jag här & såg att det regnade ganska mycket, så mitt i bloggandet någonstans gick jag ut för att bara stå i regnet, tråkigt nog så regnade det inte så mycket som jag trodde när jag väl kom ut.. så allt jag vill nu är att regnet ska ösa ner så att jag kan få gå ut och bli dyngsur. yummmiiee 


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha såg bild på dig från hänt extra i kissis blogg :D Känidsen ;)

2009-07-09 @ 17:44:45
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/
Postat av: josssse

haha jag såg också dig på kissies blogg :D Jag tycker det är roligt att läsa din blogg :D

2009-07-09 @ 23:47:18
Postat av: thilda

abriii sexi mama i hänt extra xD du och carro har hittat en ny bästis :D hahah

2009-07-10 @ 01:31:15
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0