full rulle

Hastigheten har stått på max redan från i fredags och saktades väl ner nån gång igårkväll runt halv tio. I fredags åkte jag matilda & caroline till nykvarn.. Det blev lite kubb, fotboll, andra trevligheter och en och annan otrevlighet. Efter mycket om och men tog vi oss hem till Gnesta och jag kan slå vad om att det stod SURMUTTOR i våra ögon, (även om jag lyckades hålla humöret uppe ett bra tag) Men slutet gott, allting gott.. Alla tre kom välbehållna hem till matilda - till slut!

På lördagen åkte vi till matilda i nyköping, vi hann till donken innan det var dags för fix&trix inför kvällen. Runt 9 drog vi oss hem till Marcus där allt folk från gnesta var + lite till. Sakta men säkert gick vi till birgers där det var after sun party, jag själv tyckte att det var satans roligt men så gryymt varmt där nere så jag tillbringade nästan hela kvällen ute på balkongen. Mot kvällens slut åkte vi tjejer ut till en badplats och tog oss ett nattdopp.





På söndagen blev jag upphämtad i Nyköping av syskonskaran + elina & rebecca för att åka vidare till kolmården. Ett trött gäng som ändå lyckas ha roligt, vilket vi alltid lyckas med.. mina syskon.. jag är så lyckligt lottad! Mest skrattade jag nog åt Elina i höghöjdsbanan, kan säga en sak att med de där skakiga benen hade inte jag velat stå uppe på en hängbro 10 meter upp i luften. 








Kommentarer
Postat av: Naomi

Gud vad roligt de där ser ut :)

2009-07-14 @ 20:54:36
URL: http://naomijensen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0