stronger than jesus

Det har varit fullt upp för mig ända sen jag kom hem från norrland. Kom hem söndag, sov hemma från söndag till måndag, sedan bar det av till södertälje med caroline och matilda, där har vi sovit från i måndags och fram till idag. Vi har också fått dras med en läskig katt hela veckan.. vi har KNAPPT överlevt, vi hade väl turen med oss. Under veckan har vi badat, solat, ätit skräpmat, ätit godis så vi fott ont i magen, varit på en lite misslyckad tripp till brunnsäng, kollat obeskrivligt mycket one tree hill, varit uppe alldeles för länge, sovit på tok för lite och skrattat lika mycket som vi alltid gör. Nu blir det en efterlängtad hemmakväll och en VERKLIGEN efterlängtad natt i min egen säng... eller en natt i säng över huvudtaget.. Har nämligen sovit på golvet under tiden i södertälje. Jag hade tre val.. 1. golvet i sovrummet, 2. plats i den minimala sängen, i den extrema värmen & med två andra. 3. ute i soffan med en dödsläskig katt... Mitt val var ganska enkelt och jag ångrar det inte, men jag kan inte komma ifrån att det ska bli sablans skönt att sova i sängen.

Så ikväll blir det till att vara hemma och imorgon drar jag förhoppningsvis upp till huvudstaden för att kolla bio med vännerna, my bloody valentine - jag vill verkligen se den! Nu har jag skrivkramp (eller inte) och ni orkar itne läsa mer, så ni slipper.

Jag älskade sambolivet med er!

 



Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0