det går aldrig,aldrig....

Hej Frida!

Du klarade funktionerna, bravo! och du klarade x på båda sidor i ekvationer.
Vad du måste öva på är ekvationer med parenteser. Det sitter inte helt och hållet än, men med lite extra skjuts så ska du fixa dem också. Du är verkligen nära nu, så misströsta inte utan fortsätt att kämpa med det sista.

Måndag 8 juni kl 9 i E21/E22 är det omprov (komplettering). Annars finns det ju sommarskolan.

Må så gott, kram Lena

Jag ville ju så mycket, hoppades så mycket så att jag faktiskt trodde på mig själv. Jag kan inte och det vet jag nu och ingenting ska någonsin få mig att tro något annat heller.

Jag gjorde mitt bästa, det räckte inte, det räcker aldrig. Du måste alltid göra bättre än vad du egentligen kan.

Kommentarer
Postat av: viktoria

Hörru<3<3för mig/oss räcker det alltid:P

2009-06-02 @ 12:47:39
Postat av: thilda

jora! det kommer gå bra! säg till om jag kan hjälpa dig med nåt (vilket jag inte kommer kunna för jag gjorde om prov på det där hundraelva gånger, men ändå) ! :)

2009-06-02 @ 14:24:53
URL: http://thildss.blogg.se/
Postat av: curry

" om tio år sitter vi inte och ångrar våran skoltid, för hur det än går så har vi haft ett jävligt roligt liv. Inte dom bästa betygen, kanske till och med dom sämsta,men alla klarar sig på ett eller annat sätt och det gör vi med. Om tio år kommer pluggisarna endast ha bra betyg i bagaget och vi har tagit med oss så mycket mer"



jag vet hur det är att inte känna att det räcker, man gör sitt bästa men det är aldrig tillräckligt. För mig är du bättre än någon annan, jag vet att du kan och du är duktig. Hur som helst så kommer du i mina ögon alltid vara bäst!

2009-06-02 @ 17:34:34
Postat av: lillis

"DET GÅR DET GÅR DET GÅÅÅR!"



citat från självaste pippilotta, viktualia, rullgardina krysmynta ullabritta karin olle långstrump eller vad hon nu heter.



vet du? hon är stark.

vet du? DU är stark.

du är min syster och du klarar allt.







jag älskar dig.

2009-06-02 @ 20:31:48
URL: http://liisalindquist.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0