GRATTIS PAPPA

Näst sista dagen innan sommarlov, dagen kändes ganska ovärd även om teaterettorna och danseleverna var kul att se. Teatertvåorna var väl också.. kul..

När jag kom hem gjorde jag potatisgratäng med lisa&pontus, sen gick jag ut i skogen med lisa och plockade liljekonvaljer till pappa (som alltid på hans födelsedag) En god middag och en bukett blommor.. vad mer begär man? en underbar dotter såklart, men henne har han redan haft i 16 år. hihihi.

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA,
du är bäst, älskar dig!

Nu ska vi snart äta tårta och sjunga för gammelgubben.. Har nyss varit ute med pontus, rebecca, rasmus & lisa. Vi lekte burken och spelade KING.. (ni vet, leken med basketbollen?) Regnet hindrade oss från att fortsätta och tårtan lockade in oss.. TÅRTTIME!

för er sm bryr er så fick jag G i matte idag, känns väl som att jag fått alldeles för många chanser redan. Men jag har ju ett G iallafall... wihooo 



Kommentarer
Postat av: currry

you made it ;) GGG!

Godkänd

Galet

Gummibåt

2009-06-08 @ 23:39:47
Postat av: Pappsen

Bra jobbat du har kämpat för detta, Braaaaaaaaaaaa

2009-06-09 @ 22:12:42
Postat av: Anonym

gud så söt du är!

2009-06-10 @ 16:02:26

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0