the story of today

Galet varm dag och dagen har spenderats runtom och i poolen, färg har vi nog alla fått och jag börjar känna att lite mer vatten skulle jag nog pimplat i mig för att slippa huvudvärken som sakta börjar smyga sig framåt. Familjen Lindquist/Strandberg kom och hälsade på idag, med sig hade de två vänner - en liten grabb och en liiite större tjej. (även kallad mamma till grabben) För er som inte vet består fam. Lindquist/Strandberg av min storesyster, hennes sambo och deras dotter Melina. De stannade och åt glass, stekte i solen & åt middag. Sen tog dom sitt pick och pack och lämnade byn. Lisa och åsa ligger fortfarande i poolen och glassar, och ja - här är det fortfarande gryyymt varmt.






Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0