DE BÄTTRE!

Grym fredag, tack vara mina underbara classmates som bara måste nämnas vid namn:
Josephine, Oscar, André, Alexander & Kevin... Vi kan sammanfatta dom som - DE BÄTTRE!



RUN BITCH EVENT 2009 som skulle utspelats idag blev inställt på grund av deltagare som hoppade av....
vilket jag inte alls är ledsen för, faktiskt.. JAG HADE EN SÅN PANGFREDAG!

vi sex som återstod gick upp till skolan och stannade frivilligt kvar i tre timmar, så vad gjorde vi..Jo, vi samlade ihop alla kuddar från alla de tre apburarna, sedan slängde vi in dom i ett utav rummen. Galet mycket skratt och värme bjöds det på... alldeles för mycket värme, och med det menar jag svett.. eheheh.
Lite av dan:
- en totalt galen josephine under soffan,
- ett TOTALT galet gäng som med kuddar springer runt i cafeterian och ett varv runt skolan.
- tokgarv under kuddar med en lärares minst sagt HÅRDA blick fast i 6 personers oskyldiga själar.
 - en hel del städning för dessa oskyldiga själar...
- ännu mer skratt, skratt, skratt och till slut mat..
 
Under hela min tid på wendela hebbe... då var det här LÄTT den roligaste dagen.
 tack alla mina vänner, alla som jag känner....










Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0