snart är det måndag men vafan..

helt klart lugn helg, har varit hemma och umgåtts med familjen,
trallat runt med melina på axeln, i knät, i mina armar...


Lite smått trött ändå, har redan ångest för imorgon och för den kommande veckan.
Vill helst inte gå upp, känner för att slöa bort hela måndagen med eva&adam.. vad tycks?
Mina öron skriker av lycka när jag säger det där högt, men jag säger det inte allt för högt, för jag vet att

det är på toook för bra för att vara sant. så ja, jag lever för tanken av helg.

Hela dagen har jag lyssnat på Veronica maggio och färgat lillesysters hår,
mitt i mitt maggio-maraton snubblar jag in på den här goingen.
lyssna och njut medan jag tar mig en dusch och slänger mig sedan i säng.



Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0