har jag vaknat på fel sida?

Nej jag vet inte, men morgonen började allt annat än bra.
Klockan ringde vid 06.45.. Sov hemma hos caroline och var tvungen att åka en tidig buss för att komma hem och åka till strängnäs med mamma & Lisa. Bussen skulle gå 07.22 som jag så fint kollat på länstrafikens hemsida... och jag DUBBELKOLLADE till och med. Men tror ni inte att när jag kommer ner till stationen så går inte bussen förrän 08.33.......
Där står jag i regnet, 10 över sju på morgonen för att vänta på en buss som inte går förrän om cirka 1 timme och 20 minuter. Så vad gör jag.. Jo, jag lägger mig i en busskur med väskan som huvudkudde, lyssnar på lite musik och spelar spel på min stenålderstelefon. Visst kollade folk lite snett på mig när jag låg där som en och annan uteliggare, men vad dom kanske inte såg var att jag faktiskt kollade snett på dom också.

Nu ska tjejligan i familjen rulla iväg från byn.. Jag ska sätta i lurarna i öronen och lyssna på den här nyfunna godingen..
(NYFUNNEN FÖR MIG)


Kommentarer
Postat av: Elin.

Haha värst vad du är chill då :O Haha när jag missade bussen satt jag och grinade tills nästa buss kom :)

2009-05-09 @ 13:24:25
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0