HARD WORK!

ÄNTLIGEN, jag säger ÄÄÄNTLIGEN har jag fått sommarjobb.. Fick brev från Gnesta Kommun imorse där det står att de erbjuder mig sommarjobb på äldreboendet liljedalshemmet.. glädjehoppet oskar!
Dessutom är gamlingar suupermysiga och det bästa är att jag har heela sommarlovet framför mig, sen är det tre fjuttiga veckor där på slutet där jag jobbar, lite klirr i kassan sitter inte fel!



Idag är jag hemma, min läpp mådde varken bra inatt eller gör nu.. slickar i mig maten som en hund och jag besparar mina klasskamrater den synen!

PEEEEEACE
/fridelinen


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis ill sommarjobbet!! Puss puss

2009-05-26 @ 20:03:50
Postat av: fridelinen

tack åsa! :)

2009-05-27 @ 06:57:35
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0