i can't waste time

Söndag och det känns mer deprimerande än någonsin.
Började morgonen med städning, vilket kanske behövdes.. fast bara kanske...  

På lördag är det Melinas namncermoni, det ska bli mysigt, har kommit på att jag vill ha en fin kjol då, en blommig - somrig. Testade en fin på vero moda igår.. får se vad jag hittar under veckan. Mina älskade jeanslegins har gjort sitt också, har blivit ett fett hål mellan benen, lyckat! Så det blir ett par nya såna också, plus att jag måste köpa ballerinaskor.
Jag ska försöka hålla pengarna hårt men det är så mycket som behövs just nu.. och vad ska jag ha på skolavslutningen? .... ååååååååh.

Dagens planering är att göra klart min samhälls/svenska inlämning, inte inlämning förrän fredag men jag gör hellre klart den nu så slipper jag tänka på den. Om jag mår bättre sen ska jag springa också, just nu är mina halsmadlar stora som tennisbollar, vilket jag tjatat om typ en vecka nu.. men det gör faktiskt ont.

THAILANDS STATSSKICK HERE WE GO.. ska försöka knåpa ihop 1 och en halv sida till...


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0