mattesnillet nummer ett

Jag har verkligen haft turen att födas med hjärna för matte..... haha, jag kan höra hur ni skrattar.
det där var dagens lögn.

Idag hade vi nationella prov i matte, jättelätt för er kanske.. Men jag kan inte ens median och medelvärde?!
i'm so confused, dessa satans 3 extralektioner i matte som jag har varje vecka lär inte få mig att klara G i matte. Någon där uppe vill att jag ska plågas med mitt IG, slita häcken av mig.... ååååh.

Vi fick iallafall sluta efter matten (tack janne) så jag gick ner på stan och köpte mig ett par nya jeanslegins eftersom att mina gamla har rasat sönder.. Sen mötte jag upp malin och caroline, vi gick och åt lunch på donken. Mätt och belåten tog jag tåget till rönninge för att hälsa på matilda, sen åkte vi till södertälje och jag gick till donken för andra gången idag.... eller nej, tredje.. jag var på toa där en gång innan jag var där och åt lunch. STAMMMIS! vi testade den nya mc flurry - maräng swish... yummie, den måste ätas igen.  

och min lilla hund, usch det gör mig jätteledsen.. hon har så ont i tassen och ligger bara och skakar och jag vet inte vad jag ska göra. åååh... älskling.

/ fridelinen


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv. Tack! :D

2009-05-14 @ 11:42:42
URL: http://ezzas.blogg.se/
Postat av: josephine

en av mina doggar har också jätteont i tassen! eller i benet kanske det är! hon har just opererats och är så söt när hon vimsar runt med tratten runt huvudet. det är så synd om henne, stackars hjälplösa (och så fruktansvärt underbara) djur!

2009-05-14 @ 13:00:41
URL: http://josiea.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0