saturday morning



Godmorgon mina vänner.

Sitter här och är stolt som en tupp, japp det är jag.. för vet ni, jag har bytit min första bajsblöja!
alltså då snackar jag VERKLIGEN bajsblöja.. ni kanske tänker att "äsch, det har väl jag med" men har ni bytt på
en unge som är 2 månader, när bajset är heöt gult och.... eller ni kanske äter frukost.. så jag kanska ska vara tyst.
Men ni förstår hur jag menar..

Sen har melina varit allmänt gosig och suttit med mig vid datan och så, så morgonen har börjat bra.. Hoppas att den fortsätter lika bra, och det borde den göra med tanke på det fina vädret plus att vi får finbesök från nykvarn..
Elin och josefin kanske kommer hit senare. tummen upp för det!

keep in touch
/ fridelinen

Kommentarer
Postat av: Jeeesyyyyy

Åh så mysig liten bebis:D

2009-05-06 @ 12:13:00
URL: http://missjessy.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0