sick and tired

ingen skola för mig idag, för nej.. jag ska bara vara fit for fight på lördag!

Igår blev jag sängliggande hela kvällen vilket fick mig att gå in på OC säsong 3. Vill inte komma in på säsong fyra, den är så dålig.. Storebror Pontus (den förlorade sonen) är hemma, bara tillfälligt medan flickvännen partar loss i bryssel.
Pontus går här hemma och klättrar på väggarna, klarar sig inte utan henne, kan inte sova på nätterna, sover med lampan tänd för att KANSKE kunna sova... (och ja, det är sant) förlåt om jag generar dig pontus, men att vara ifrån varandra är bra, då uppskattar ni varandra mycket mer när ni väl ses..
(för jag har ju så mycket erfarenhet av det...mmm)
men erkänn att det låter logiskt?
Kan någon som faktiskt har erfarenhet av det här få in i pontus huvud att det kanske gör mer nytta än skada för deras förhållande när de annars umgås 24/7.. om du vill donera en stöttande kommentar till en behövande kille, skriv nedan....

Det börjar gå lite för långt när pontus kallar mig älskling vid frukostbordet, kommer och kramar och luktar på mig och säger "du luktar inte som rebecca"....... vilket rebecca nog ska vara glad över, för just nu luktar jag nog inte nybakta bullar... nej, ska hoppa in i duschen, men först ska jag låta alvedonen värka.

LOVE
/fridelinen

Kommentarer
Postat av: mamma

Tror jag måste ta ett snack med sonen... Krya på dig Kram Mamma

2009-05-11 @ 14:06:00
Postat av: fridelinen

sv mamma; haha, om vadå? att sluta vara en sån meeees? ;)

2009-05-11 @ 14:20:28
URL: http://fridelinen.blogg.se/
Postat av: Agnes

det är faktiskt sant det du skriver Frida, det är bra att vara ifrån varandra för sen blir man superglad när man träffar varandra igen. jag har inte träffat mig pojkvän på 5 veckor nu..DET är dock för lång tid.

2009-05-12 @ 11:01:10
Postat av: elin skoglund

Hahaha vilket roligt inlägg :)

Hälsa ponta att du har rätt (Y) Man ska va ifrån varandra,

MVH Oprah Winfrey

2009-05-12 @ 12:06:01
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/
Postat av: fridelinen

sv agnes; visste väl att jag hade rätt :) ja, man kan ju förstå att du klagar.. det är liksom 5 veckor.. min bror klagar över 1 vecka.. han ska vara glad!



sv elin skoglund; jaa. ska göra det... från oprah winfrey ;) haha

2009-05-12 @ 13:50:46
URL: http://fridelinen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ha ha, du är för rolig Frida! Stackars lille Gunther då, klarar han sig inte utan Rebecka? Kan inte vara lätt :) Hälsa alla, puss & kram

2009-05-13 @ 19:27:01

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0