TORSDAG

DAGENS OUTFIT:



eller... näää, jag skippade badmössan, med den på huvet skulle jag ha svårt att hitta folk som skulle vilja synas i mitt sällskap. Hela min dag har varit kanonbra idag, jätteglad och trevliga classmates!
Det är inte så mycket mer jag vill skriva, eller jo.. familjens hund har varit hos veterinären idag, hon var jätteduktig.
Hon hade lite feber och så fick hon smärtstillande spruta för sin tass, och jag är faktiskt glad att det inte var allvarligare än vad det var.. Nu ligger hon i sin korg, biter på sitt tuggben och tycker lite synd om sig själv. jag tycker också lite synd om na... men det säger jag inte så högt för då blir hon ännu peppligare.

Nu är det back to work, håller på att städa inför lördagen.. Sen ska jag belöna mig själv med stenhård löpning på springbandet för att sen kunna trycka i mig pizza utan dåligt samvete.

Kommentarer
Postat av: thilda

hahah tussig mössa! kom med den till skolan så avgudar jag dig!!

2009-05-16 @ 23:30:17
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0