update@lördag

Igår var det den årliga trippen till Gröna Lund - efterlängtat och riktigt, riktigt roligt!
Det var jag, caroline, isabelle, matilda, viktoria och jennie som irrade runt bland sockervadd, sura remmar och karuseller. Kvällens minus var att den nya berg och dalbanan var avstängd i princip hela kvällen så vi fick inte åka den. Men en guldstjärna gick jag hem med för jag var supermodig (tillsammans med matilda, isabelle och jennie) så vi åkte fritt fall tilt... ny favorit? hmm.. nää, det är fortfarande uppskjutet. men tilten kommer att åkas igen och igen och igen..





















Kommentarer
Postat av: thilda

hahahahhahahahah vartfan kom kissi ifrån xD haha. såg henne när jag va i sthlm i fredags faktist.



jag ba aa coola bilder blabla sen ba wtf en ful blondin bland alla snygga blondiner. detta stämmer inte? men det gjorde det ju. det va ju kissie :) ahhaha fan va dålig humor jag har.

2009-05-31 @ 17:27:33
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0