are you ready to rock

Hade inte tänkt att skriva något nu egentligen, men sen hade jag fått en kommentar att hon gillade min blogg, och det är sånt som ger mig lust att skriva.. tänk vad mycket något litet kan göra.

Idag är jag ganska sliten och trött faktiskt men ska snart få tangentbordet att glöda under fingrarna när jag skriver min svenskuppsats.. får se hur det går med det. Först ska jag berätta om min lördagkväll. Jag åkte först upp till yoel mitt på dagen någon gång, vi kollade lite Jeff Dunham innan han drog upp till stockholm. Sen var det bara jag och lägenheten kvar, vi trivdes rätt bra ihop, vi skulle inte klaga på att bo tillsammans inte! När klockan började närma sig "dags-att-dra-sig-till-kicki" så gjorde jag mig i ordning och mötte sedan upp mickis och thilda, sen bar det av mot kicki. Började med middag med ett härligt tjejgäng där nästan alla var nya för mig. Kicki hade verkligen lyckats med käääkeet, mums! När alla hade ätit klart och luktade vitlök i truten efter såsen så droppade killarna in.. Resten är historia!

Tack kicki för en toppenkväll! Bjuder på fyra bilder, fler hittar ni på fejjan!








Kommentarer
Postat av: kristina

Ja jag hoppas verkligen att maten smakade :D som jag jobbade hårt för ;) <3 haha

2009-09-20 @ 23:25:14
URL: http://kristinask.blogg.se/
Postat av: pappsen

Vilken kanonstart på måndagmorgonen, jag blev glad när jag läste din blogg.

Roligast var faktiskt din hyllning til stora delar av den feministiska klanen i familjen.

2009-09-21 @ 06:20:58

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0