Back On Track

Ska försöka ta tag i det här... igen!

Inte bloggat på ett bra tag nu, har varken orkar eller haft lust men nu tänkte jag att med en ny design kanske lusten kommer tillbaka. Är osäker på vad jag egentligen tycker om designen, men den får väl hänga kvar ett tag tills jag bestämt mig. Kommer inte ihåg vad ni missat i mitt superintressanta liv så jag kan inte uppdatera er om det. Idag är det iallafall hemstudiedag, det kan man ju kalla det för... för det är ju precis vad det är. Jag har råpluggat Odysseus, Iliaden och homosexuellas rättigheter att gifta sig i kyrkan.. Två uppsatser på G! 

Nu ska jag snart ut och springa, eller ner och springa (springbandet)... kan inte bestämma mig.

live it like you love it
/fridelinen


Kommentarer
Postat av: kristina

WOOOHOOO våååggeeeeennn! Ny design och två inlägg fan frida :D du är på G !!

2009-09-16 @ 20:13:01
URL: http://kristinask.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0