HALSFLUSS

Dagen har varit hemsk, finns inte mycket mer att säga. Halsen har varit värre än NÅGONSIN, har inte kunnat svälja, sova, äta eller dricka. Pappa och jag åkte till Södertälje sjukhus där jag fick ta prov och det visade sig vara halsfluss.. GRYMT SKÖNT! - det betyder att jag får penicillin och märker skillnad kanske redan imorgon. Efter en ipren och penicillinkuren kunde jag finally svälja ordentligt, proppade i mig chips och nu väntar jag på en chokladkaka som är på väg hem med mina systrar... mums, det kan vara rätt härligt att vara sjuk. (NO WAY)

Yoel och Elina kom iallafall förbi och dom såg inte riktigt ut så som vi är vana att se dom, de skulle iväg på maskeradfest så de skulle lämna hunden hos oss. Jag passade på att fota snyggingarna.



Kommentarer
Postat av: kristina

Svar: Jag har MASSA japanska som jag ligger efter med, typ fem läxor! Sen har vi svenska tills imorgon och om jag hinner/orkar ska jag plugga lite matte så jag inte hamnar efter mer än vad jag redan är

2009-09-06 @ 15:19:54
URL: http://kristinask.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0