now when you're gone forever

Första skoldagen idag, rullade på riktigt bra, mjukstart gillar vi! Det är bara ladda upp inför imorgon, veckans jobbigaste dag (schemamässigt) tycker iallafall jag. Foto A lektion imorgon, med facit i hand skulle jag inte ha valt det som mitt individeuella val, men vad ska jag göra åt saken nu?

Ikväll ska jag se ett program jag aldrig sett förut som mina classmates tipsade mig om, "svenska hemmafruar i hollywood" eller nåt liknande.. Kanal 3 klockan 8! Nu är det dags för råplugg, om jag hade en stör ej skylt så skulle den sitta uppe nu..


Strike a poooose!

Kommentarer
Postat av: thilda

åååh annika anka ikväll asså, haha

2009-09-21 @ 18:18:52
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0