What’s a day when it all ends up the same

Jag älskar att säga - vad var det jag sa?

Dagen var precis lika onödig som jag kände att den skulle bli. Spenderade två timmar på ett illaluktande reningsverk för att sen åka hem.. Nya kunskaper: NOLL!
Inga sköldpaddor eller skinnjackor i syne vilket gjorde dagen heeelt meningslös. Hade sett fram emot att se skalman i en fräsch skinnklädsel, hade varit något värt att berätta?

Slutade iallafall 11 så jag drog hem och pluggade och kollade på Pelle Svanslös, blev mest av det sistnämnda.. Så typiskt mig! Men jag fick gjort det som skulle göras iallafall. Bill & Bull är ju så sjukt kul, älskvärt! (Min barnsliga humor är också älskvärd)

" - Det är Boll och Bills Bull "
" - Bullen tillhör Bill och Boll "


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0