You're not a person, you're a disease.

Sitter här och lyssnar på musik och ska snart göra mig i ordning för att åka till Eskilstuna.
Ska åka dit med lillesyster och vara barnvakt åt Melina, blir en kväll med film & godis med två favorittjejer.
Fast först blir det tacos med storesyster innan hon drar ut också, kan inte bli bättre!

Skulle ha åkt halv nio bussen hem från Gnesta imorse, men kom hem igår istället. Snackade med crulle och han var snäll och skjutsade hem mig runt halv 12 igårkväll.. Så jag smet upp till lillis och kollade på Pelle Svanslös, hihi.. Det är typiskt mig att tjata ut filmer och låtar tills jag inte står ut med dom längre.

"Never gonna let you take my world from me.
The world outside these walls may know you're breathing,
But you ain't comin' in"




Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0