this is what we do

Härlig måndag med sol, fina vänner, prov och en tre timmars lång riskutbildning.. dom två sista hade man väl kunnat hoppa, men sånt är livet.. och nu är jag ett steg närmre körkortet! Imorgon väntar en lång dag som avslutas med utvecklingssamtal, sen ska jag övningsköra.. long time no see, växelspaken och jag har inte riktigt klickat men det ska vi lösa! (... det där med att växla UTAN att titta ner är inte min grej)

Mycket bilder idag, elin stod för dom seriösa bilderna till fotouppgiften som lämnas in imorgon. Efter skolan blev det "marenhäng" med kicki, elin och josse.. Kom fram till att fiskmåsar är nutidens vildvittror, hemska varelser!

















Kommentarer
Postat av: viktoria

HAHA där kommer mongot travande som en jävla häst!

2010-04-28 @ 09:08:34

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0