3. Min föräldrar

3. Mina föräldrar

Jag kallar aldrig mina föräldrar för något annat än just mamma & pappa, det skulle kännas fel att kalla dom för Micke och Lotta. Vilka är det liksom? Men det är vad dom heter iallafall, Mikael och Liselotte. Jag har hur mycket som helst att tacka dom för - t.ex alla mina fina syskon och en gryym uppväxt. För det har dom sett till att jag haft, både med kärlek och vad jag gjort och haft tillgång till under mitt liv. De har gett mig traditioner som jag är säker på att jag aldrig kommer att släppa och mycket av min egen uppfostran kommer jag att bära med mig när jag sen får egna barn.

Även om dom (såklart) retar gallfeber på mig ibland, precis som föräldrar ska göra, så väger det inte alls lika tugnt som allt bra de gör för mig. Sen ska jag väl tacka för deras tålamod med mig i dessa pms-tider... fast det är väl också något som föräldrar ska göra, det kommer liksom med på köpet när man får en dotter.
(Ännu bättre skulle jag nog gilla dom om vi flyttade... heheheh. puss)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Love you! Flyttar gör vi nog när vi blir pensionärer.

2010-12-05 @ 16:54:03
Postat av: Anonym

haha skrev du det bara för att du vill flytta!? haha lät så bra i början tills man läste sissta raden. Puss puss älskar dej lillasyster <3

2010-12-07 @ 20:14:06

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0