wake me up

Mina damer och herrar, ärade delegater.......

Igår åkte jag till Gnesta och möttes av viktoria och matilda, sen gick vi och hyrde film och fortsatte upp till isabelle. Det blev "the ugly truth", riktigt rolig! Sen sov alla hos matilda. Som vanligt måste jag gå upp alldeles för tidigt på morgonen för att ens komma hem till byn, så klockan 9 kommer jag hem och möts av min lillis som frågar om jag ätit frukost, vilket jag inte hade så in i köket med mig.. Då har hon redan dukat fram allt, kokat ägg och fixat.. Gullig är ordet för min syster. 

 


Kommentarer
Postat av: kristina

The ugly truth är så jävla rolig :D

2010-02-20 @ 11:32:03
URL: http://kristinask.blogg.se/
Postat av: pontus

Här ser man verkligen hur tavlan där bak liknar lisa! Lika sur på duken som i verkligeheten :)

2010-02-22 @ 08:31:26
Postat av: lisa

tack för den älskade storebror

2010-02-24 @ 10:42:05
URL: http://liisalindquist.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0